ДІАГНОСТИКА ПІДВІСКИ НА ВИСОКОТЕХНОЛОГІЧНОМУ ІТАЛІЙСЬКОМУ ОБЛАДНАННІ
ЛЮФТ - ДЕТЕКТОР (RAVAGLIOLI) - ТІЛЬКИ У BOSCH CAR SERVICE АВТОПАН!
Деталі підвіски вашого автомобіля можуть вийти з ладу раптово (найчастіше при наїзді на перешкоду, яму або при ДТП), або виходити з ладу поступово (зношення деталей).
Слід зазначити, що своєчасне виявлення, діагностика та ліквідація несправності не тільки збереже звичний рівень комфорту, але також і убезпечить вас. Адже несправність однієї деталі неодмінно спричинить підвищені темпи зносу інших запчастин підвіски вашого автомобіля, як результат ремонт підвіски буде коштувати дорожче.
Тому своєчасне виявлення і поточний ремонт запорука безпеки та гарантована економія.
• порушення розвалу-сходження (кутів установки) передніх коліс;
• пошкодження важелів підвіски автомобіля;
• злам пружин амортизатора чи значне зниження жорсткості;
• порушення герметичності, зношування або пошкодження амортизаторів передньої та задньої підвіски;
• пошкодження, зношування верхніх опор амортизаторів;
• знос втулок стабілізатора, стійок (тяжок) стабілізатора, деформація стабілізатора поперечної стійкості;
• знос різних гумометалевих чи шарнірних елементів кріплення підвіски вашого автомобіля.
Рульове управління – це важлива система автомобіля, яка безпосередньо відповідає за безпеку та комфорт їзди. Від запчастин, що входять до цієї системи, залежить маневреність транспортного засобу, що дозволяє водієві вчасно реагувати на можливі перешкоди під час керування. Принцип роботи кермового управління досить простий. При повороті водієм керма передаються зусилля на вал колеса, сила яких збільшується за допомогою ГУР. За допомогою цього рульова рейка зміщується в потрібну сторону і починає давити на поворотні кулаки. Точніше на один кулак рейка тисне, а другий тягне за собою. Усі основні несправності кермового управління повинні усунутись у найкоротший термін. В іншому випадку водій наражає на небезпеку як себе, так і своїх пасажирів.
• Нестійкість транспортного засобу під час руху.
• Стук у рульовому управлінні.
• Ремінь приводу недостатньо натягнутий.
• Підвищений шум під час роботи ГУР.
• Необхідність додаткових зусиль для поворота керма.
• Туге обертання рульового колеса
Несправності гальмівної системи виявляються як внаслідок природних причин роботи та старіння компонентів системи, так і внаслідок несвоєчасного, неповного чи неправильного обслуговування гальмівної системи.
Профілактика та виявлення несправності гальм проводиться: Спостереженням за контрольними покажчиками несправності гальмівної системи під час кожної поїздки; Спостереженням за поведінкою автомобіля при кожній поїздці; Регулярним спостереженням рівня та стану гальмівної рідини за шкалою бачка у підкапотному просторі; Регулярним оглядом компонентів гальмівної системи на сліди витоків, пошкоджень, перегріву; Періодичним виміром залишкової товщини накладок гальмівних колодок та гальмівних дисків; При періодичному кваліфікованому обслуговуванні, виконанні профілактичних робіт з очищення та мастила, комп'ютерної діагностики;
• Свист, або шум при гальмуванні
• Збільшений хід педалі
• Збільшене зусилля на педаль при гальмуванні
• Загальмованість усіх коліс
• Машину веде убік
• Неефективне стоянкове гальмо
• Тряска та вібрації при гальмуванні
• Перегрів гальм